Wednesday, September 19, 2012

SHELL PETRO PAM - NEAR TOLL GOMBAK

Jam 5 petang tadi, saya hendak mengisi minyak CCK dan memilih shell kerana petronas nampak sesak dgn kereta . Semasa menunggu shell staf mengisi minyak , datang seorang pakcik menjual kerepok keping. Saya menolak dengan cara baik sebabnya adik baru dtg dr kg bawak banyak kerepok keping.terfikir juga nak beli .. boleh jer ... buat buah tangan ...tub tub saya cancell sebabnya pakcik beria mendesak saya, ditunggunya sehingga CCK penuh diisi..... .berbagai bagai alasan yang dibaginya... dtg dr jauh, seberang... komisen kecik... nak makan tak ada duit...abg pam sempat mencelah katanya kalau cakap bab kerepok ni , buatan malaysia lagi best!!!.... tak ada niat nak mengata tapi ... saya terus teringat kata orang tua ... dimana kita duk sekalipun ... yang kampung masih kita cari...

No comments:

Post a Comment