Saturday, October 6, 2012

KITA BERADA DIMANA HARI INI .........

Alhamdulillah sampai juga saya di Cossarecca International... jam 3 petang tadi walaupun saya mempunyai jadual yang cukup padat .... Apa yang hendak dikongsi bersama ialah berbagai bagai ucapan yang saya dengar sebelum ini yang tidak perlu hadir meeting atau talk ... saya pun dulu camtu jugak... tapi kali ini saya ingin melakukan satu perubahan pada diri saya sendiri dimana ianya adalah persiapan untuk memasuki musim baru... LEPASKAN BAGASI BAGASI LAMA ANDA.....dari apa yang diamati dan diperolehi dari motivasi talk tadi cukup menjawab persoalan dan sikap lama saya itu... Pada team-team saya ...ayuh bangkit .... berani untuk percaya pada kebolehan diri sendiri... fikirkan boleh...Mengcungkilkan semangat perintis dalam memperjuangkan kemerdekaan... yang tidak mengenal erti kecewa.... mari kita bangkit dan berjuang .....

No comments:

Post a Comment