Monday, October 15, 2012

TESTIMONIAL....APA KATA MEREKA...

Selama ini saya mengalami masalah kedatangan haid yang tak teratur serta berpanjangan . Kes saya ini telah dirujuk di Hospital Kuala Lumpur dan Hospital Kuala Kangsar . Saya dinasihatkan mengambil ubat-ubatan yang diberi secara konsisten. Saya telah mengalami keadaan ini sejak 5 tahun yang lepas. Ubatan yang saya ambil telah menambah berat badan saya secara mendadak . Berkat doa ibubapa saya , saya tidak berputus asa. Kami berusaha kepada pemakanan sampingan. Berbagai- bagai jenama dari A to Z saya mencuba dan jika dihitung nilainya mencecah 1K. Semuanya tidak memberi keputusan yang positif kepada sistem badan saya . Tak perlulah saya mention brand apa . Yang penting saya tetap berusaha nak mengubati penyakit saya ini . Pada suatu hari , kawan satu kuliah saya di IIUM Gombak memberi 3 pek Women Essenz untuk saya mencuba. Dia menyarankan saya mengambil sehari 1 pek .. saya telah mengambil Women Essenz seperti yang disuruh. Alhamdulillah sangat2 … hari ke2 saya dah mula merasai perubahan kepada haid saya.. dan sekarang ini saya masih meneruskan mengambil Women Essenz untuk kestabilan sistem hormon badan saya. Saya juga mengambil Reimage - BOTANICAL FIBER DRINK untuk mengembalikan taraf kesihatan saya menyeluruh , bentuk badn yang cantik dan sihat , penghadaman yang selesa , usus yang bersih .... saya pasti cergas , sihat dan semestinya anggun . Nikmati kehidupan seharian kita dengan keterampilan yang menyakinkan . Terima Kasih saya pada Kautsar Izzati , yang memperkenalkan Women Essenz dan Reimage kepada saya . Kepada sahabat2 yang ingin mencuba produk ini ... dapatkan pek percubaan dari saya secara PERCUMA ...0134620379

1 comment:

  1. Alhamdulillah saudari UMMU ...teruskan mengambil Women Essenz dan Reimage ...

    ReplyDelete