Wednesday, October 17, 2012

TESTIMONIAL ... APA KATA MEREKA LAGI..

Pada kali pertama saya mengambil produk Cossarecca iaitu VigueureX , saya mengalami sakit kepala berterusan selama 2 hari . Pada hari ke 3 , sakit kepala agak lega . Pek ke 2 saya ambil , sakit kepala hilang tetapi digantikan dengan sakit perut selama 2 hari . Saya menghubungi Pn Azrita yang menperkenalkan VigueureX , dan menasihatkan saya supaya terus mengambil .. ianya adalah sintom biasa yang dihadapi oleh pengguna .. tetapi selepas itu keadaan akan bertambah baik..( melancarkan edaran darah ).Pek ke 3 saya ambil .. alhamdulillah saya tidak mengalami sebarang masalah lagi . Saya pun berkongsi pengalaman saya ini dengan kawan-kawan saya . Dr Wan (HUKM)dan Peguam Zul (Kuantan) dah mengambil dan memaklumkan dia lebih bertenaga dan tidak letih selepas minum . Untuk pengkongsian pengalaman boleh menghubungi saya SAIFUDDIN 014-8470007

2 comments:

  1. Syabas En Saifuddin, nasihat saya... teruskan mengambil VigueureX dan saya cadangkan selepas ni ambil 3S , Reimage (bersih usus)

    ReplyDelete
  2. AlhamduLillah fantastic! Kita berusaha mencari penawar, Segalanya sembuh dengan izin Allah swt.

    ReplyDelete